Tuesday, July 10, 2012

法國的手信 ~ Laduree馬卡龍

遊法國, 其他團友都是趁著大減價搶購名牌手袋, 而我, 只是對這個法國甜品感興趣, 一早已鎖定目標, 要到香榭麗大道的Laduree總店, 可惜原來行程是沒有安排到香榭麗大道shopping, 只是在春天百貨購物, 幸好Laduree在春天也有分店, 只是款式不及總店齊全。

Laduree@春天百貨
Laduree@春天百貨

Macarons @ Laduree, Paris
Macarons @ Laduree, Paris

我一見到即驚喜得第一時間上前排隊入貨, 已經忘記了這款蛋白甜品要保持新鮮及易碎, 我買了兩盒細既禮盒裝作手信, 另外兩件散裝的試食, 由於散買的只用紙袋盛起, 還要捧著它四周逛, shopping 完后正想拎出黎食, 已經變了形。我買了朱古力同黑色的味道, 入口好碎之餘仲好軟熟, 因我未食過香港的不能作比較, 相比自已做的真係軟熟得多, 朱古力味較甜, 黑色的是liquorice, 不太甜, 我較喜歡, 。

原來第二天臨去機場前都仲有半日時間自由行, 最後買多一盒較新鮮既做手信, 而家才知道原來8件裝係抵過6件裝的, 價錢相約euro15.9。

6 macarons/ box @ Laduree


macaroons Laduree
原來這款禮盒是紀念Ladureee 150週年而設計的「皇家珠寶盒」




macarons @ Laduree
8 macarons/ box euro15.9 @ Laduree

Laduree Macarons Box set
禮盒有多個款式任揀,每款都好靚




Laduree
每一盒都會比一個紙袋,方便送禮


Laduree macarons
有多程口味 ~ Laduree catalogue

No comments:

Post a Comment