Monday, May 16, 2011

鷄桔草去濕湯


見呢幾日個人好攰, 有朋友教我煲鷄桔草飲, 可以去濕解毒, 好有效, 即刻去葯房執番劑, 不過佢話啲鷄桔草要買啲野生既至有效, 自己種既就冇咁好喎, 去到葯房問, 佢話全部都係野生咖啦!

個朋友寫咗啲材料份量比我, 我跟住執, 佢話可以煲多啲放喺雪柜隨時飲, 可能我落得少水, 所以煲出黎得果2-3碗, 嘥晒, 下次用個大煲落多啲水至得

材料

鷄桔草 4兩
云凌 1兩
白朮 1 兩
蜜棗 4-5粒 (如愛甜啲可加多啲)


問過葯材鋪話煲個零鍾就得, 我落得少水, 都係煲咗個零鍾咋, 不過味道唔錯, 比個女飲都鍾意。

No comments:

Post a Comment